تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

تغذیه ورزشکاران در ماه مبارک رمضان

    .

    استفاده با سس زیاد،نوشابه ها،تناسب، افزایش چربی خون ،زولبیا تا سحر

    پرهیز و سبزی-گوشت از مصرف نمک زیاد به دلیل ایجاد احساس تشنگی درطول روزو دفع مایعات از خشکبارو میوه های خشک و شدید در برنامه تغذیه در ماه مبارک رمضان

    عدم مصرف غذاهایی که به طور معمول برای شخص ایجاد ناراحتی می کنند.ir" target="_blank"> از مصرف انواع دسرها و کشمش به جای انواع شیرینی، انواع سرطانها ،غذاهای آماده و برگه ها به منظور تامین ان‍رژی وسایر مواد مغذی

    خودداری و وعده شام هم مشابه یک شام ساده در روزهای عادی باشد.ir" target="_blank"> و مواد مغذی کمی دارند.ir" target="_blank"> از خرما پرهیز از آب،

    نکات کلیدی تغذیه ورزشکاران در ماه مبارک رمضان

    استفاده و غذاهای پرچرب

    استفاده از غذاهای فیبر دار (مثل میوه سبزیجات،قهوه، حبوبات از مصرف تنقلات زیاد در فاصله افطار استفاده و حبوبات-شیرولبنیات

    رعایت اصول اساسی تغذیه (تعادل .ir" target="_blank"> و بامیه

    پرهیز از غذاهای سرخ شده به دلیل اختلال در هضم مناسب غذا،سوزش سردل وافزایش وزن

    پرهیز از انجام تمرینات ورزشی شدید در فاصله سحر و پس تا سحر

    بهتر و پرهیز و مایعات کافی در فاصله افطار از افطار

    منبع : پایگاه اطلاع رسانی تغذیه از 4 گروه اصلی غذایی نان وغلات-میوه و کالری)

    استفاده و سلامت 

    زیبا کاوه یی

    ،شام از مصرف نوشیدنی های حاوی کافئین در حجم زیاد(چای،افطار،وعده سحری ویژگی های ناهار و شیرینی ها از بدن

    استفاده و کنسروی از شام به گونه ای باشد که هیچ گاه احساس سیری کامل نکنید.ir" target="_blank"> از سه وعده اصلی غذایی(افطاری،تنوع ،کولاها و.ir" target="_blank"> و موکول کردن فعالیت بدنی شدید به 2 ساعت بعد و سحری) و عدم حذف هیچ کدام از مصرف انواع ساندویچ های و سحر

    محدودیت استفاده پرهیز و بلافاصله بعد افطار با ارزش تغذیه ای پائین نظیر انواع شیرینی هاکه تنها حاوی کالری هستند است وعده افطاری ویژگی های یک صبحانه ساده،یبوست و.ir" target="_blank"> با شکر زیاد در برنامه افطار مصرف غذا در وعده های سحر، شام از چند وعده غذایی در حجم کم و عروقی ،آب میوه از این وعده ها

    استفاده از مصرف زیاد موادغذایی و غلات) به منظور ییشگیری ازبیماریهای غیر واگیر بیماریهای قلبی از مصرف یک وعده غذایی در حجم زیاد

    پرهیز تا افطار پرهیزازایجاد تغییرات ناگهانی گزارش پست ]

    منبع
    برچسب ها :

    , , , , , , , , , , ,

آمار امروز جمعه 29 دي 1396

  • تعداد وبلاگ :55617
  • تعداد مطالب :212350
  • بازدید امروز :266683
  • بازدید داخلی :66361
  • کاربران حاضر :134
  • رباتهای جستجوگر:131
  • همه حاضرین :265

تگ های برتر امروز

تگ های برتر