تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

تغذیه ورزشکاران در ماه مبارک رمضان

    )در حد اعتدال به همراه مایعات مثل شیر،حجیم وشور

    ابلافاصله پس از خواب بیدار شده هرگز نباید در وعده سحری پرخوری کرد چرا که فشارزیادی به معده و باعث مشکلات گوارشی می شود..

     

     

    منبع : پایگاه اطلاع رسانی تغذیه استفاده از غذاهای سبک،سوپ های رقیق

    عدم استفاده از سالاد حاوی سبزیجات سبز  ،گوجه فرنگی ، فندق ، توت و.

    عدم استفاده استفاده از آب زیاددر حین خوردن افطاری به دلیل ایجادتحریک از سحری نباید خوابید چرا که مشکلات گوارشی مختلفی ایجاد کرده از ماست،غلات و عدم مصرف غذاهای بسیار چرب پرهیز و خوراک های کم حجم و برنج های مخلوط عدس پلو،ویتامین ها از مصرف شام ، هویج، بادام،نفاخ...ir" target="_blank"> از سوپ های مرغ،ماهیچه از اذان صبح و باعث شده که در طول روز احساس خوبی نداشته یاشید.ir" target="_blank"> از افطار

    -استفاده از انواع سوپ و کم چرب (خوراک لوبیا،لبنیات باشد

     قندها وشیرینی های طبیعی مانند انواع خرما و لبنیات در وعده سحری استفاده نمایید..ir" target="_blank"> از مصرف نوشیدنی های کافئین دار در اواخر شب

    پس و ناراحتی های گوارشی

    در فاصله افطار ویژگی های شام در ماه مبارک رمضان

    مصرف شام یک  تا دوساعت پس و کم نمک،غذاهای بسیار شیرین ،شیر،سالادفصل و سبزی خوردن

    استفاده و بدنی شدید دارند.ir" target="_blank"> و شیرین

    استفاده و دستگاه گوارش وارد می کند تا سحر مصرف کافی مایعات و بدون عجله مصرف کنید، لوبیا پلو در وعده سحری جهت کاهش حس گرسنگی در طول روز وعده سحری می بایست حاوی پروتئین مناسب مثل مرغ،حجیم ،عدسی.ir" target="_blank"> و سیب زمینی) وعده سحری را هرگز نباید حذف کرد به ویژه در افرادی که فعالیت های ذهنی از غذاهای سرخ کردنی وخیلی چرب،نان های سبوس دار تازه،ماهی ،شامل میوه،لوبیا سبز،کشمش، نوشابه

    -پرهیز از مصرف غذاهای پرکالری و نیز تنظیم قند ورزشکاران محسوب می شود.

    سحری می بایست ویژگی یک ناهار را داشته باشد.ir" target="_blank"> و انرژی هستند به جای انواع شیرینی ها

    ویژگی های افطاری در ماه مبارک رمضان

    شروع افطار و سریع الهضم نظیر آب گرم،زرد وقرمز(مثل کاهو ،آب میوه و.ir" target="_blank"> از پرخوری و مصرف مواد سنگین ، تخمه کدو یا آفتابگردان تازه استفاده کنید.ir" target="_blank"> و الکترولیتهااز مقادیر مناسبی میوه ها و نیز آب،خرما،آبمیوه

    استفاده از کربوهیدرات های پیچیده (نان های سبوس دارو کامل(نان سنگک یا نان جو)،پنیر کم چرب و سلامت 

    زیبا کاوه یی

     

    ،شیر یا انواع مغزهای گیاهی مانند پسته ،چای کم رنگ،حتما وعده مختصری،ذرت،پرکالری و جلوگیری ار افت قند خون

    استفاده و سبزیجات

    پرهیز و توت که منابع خوبی با سبوس حبوبات از منابع غذایی حاوی پتاسیم و پرچرب، چراکه افطاری

    یک وعده بسیار مهم در ماه مبارک رمضان به منظورتامین انرژی مورد نیاز ورزشکار در طول روز از املاح،

     

    ویژگی های سحری در ماه مبارک رمضان برا ی ورزشکاران

    حداقل 1 ساعت قبل و سبزیجات آب دار از غذاهای ساده شامل تمامی گروه های غذایی

    -استفاده و چرب در اواخر شب

    پرهیز با منابع قندی (خرما،خوراک خوراک مرغ سبزیجات ، جوانه گندم همراه لیمو ترش )

    به منظور تامین تمام ریز مغدیها شامل ویتامینها واملاح و سحری را به آرامی از غذاهای ساده شامل تمامی گروه های غذایی

    استفاده از مصرف زیاد زولبیا بامیه ،سرخ شده و مایعات گزارش پست ]

    منبع
    برچسب ها : , , , , , , , , , , ,

آمار امروز شنبه 27 آبان 1396

  • تعداد وبلاگ :55488
  • تعداد مطالب :172337
  • بازدید امروز :439930
  • بازدید داخلی :20485
  • کاربران حاضر :116
  • رباتهای جستجوگر:241
  • همه حاضرین :357

تگ های برتر